QM for Windows

POM-QM یک نرم افزار برای تولید/مدیریت عملیات.

مورد اعتماد دانلود 13 MB رایگان

POM-QM یک نرم افزار برای تولید/عملیات مدیریت, روش های کمی, مدیریت علم و تحقیق در عملیات. در نسخه جدید این Windows نرم افزار POM برای Windows های QM for Windows و DS برای Windows شده است به یک ترکیب محصول انعطاف پذیر - POM-QM for Windows.

این نرم افزار می توان به نمایش POM ماژول QM ماژول یا هر دو POM و QM ماژول.
این بسته ترین و کاربر پسند در دسترس در زمینه Operations Management با روش های کمی و یا Management Science با توجه به استاندارد با Windows رابط انعطاف پذیری کاربر محور طراحی و پشتیبانی کاربر.
رابط کاربر گرافیکی برای نرم افزار استاندارد Windows رابط. هر کسی که آشنا با هر استاندارد spreadsheet, word processor, و یا ارائه بسته در Windows به راحتی قادر خواهد بود به استفاده از نرم افزار. این استاندارد شامل رابط مرسوم منو, نوار ابزار, نوار وضعیت و کمک به فایل های Windows برنامه های.
گسترده-نوع ویرایشگر داده ها باعث می شود ورود اطلاعات و ویرایش بسیار آسان است. علاوه بر این هر زمان که داده ها وارد شود وجود دارد روشن آموزش داده شده بر روی صفحه نمایش توصیف آنچه که برای وارد شود و زمانی که اطلاعات وارد شده نادرست روشن پیام خطا نمایش داده می شود.

این برنامه 1 جایره دریافت کرد
Software Informer این فایل را اسکن کرد. یک یا چند آنتی ویروس بعضی از مؤلفه‌های این فایل را مشکوک تشخیص دادند. توصیه می‌کنیم در صورتی که توسعه‌دهنده این نرم‌افزار اعتماد ندارید این فایل را دانلود نکنید.
مورد اعتماد دانلود 13 MB رایگان
مشخصات
توسعه‌دهنده:
Prentice-Hall Inc.
نوع مجوز:
رایگان‌افزار
نظرات
Islam 3 ماه پیش

Limited number of iterations.

Islam 3 ماه پیش

Unfortunately, the number of variables is limited by 30.

Md. Asraful Islam Chowdhury 9 ماه پیش

Really happy to use this for my students...Thanks

پیشنهادات مرتبط